back to basics

Direktlänk till inlägg 1 december 2014

Jag älskar köket!

Av Maria - 1 december 2014 20:39


Vi har ju tillträtt Huset idag, och jag bara fullkomligt älskar köket!

Helt undrbart!

 

I köket har de ju satt in en spis som mtachar tidén så att säga.

Nu tog jag ju med mig tomtar, och lite annat, så att vi kan tänka "jul" direkt efter tillträdet.

 

Så...jag har satt dit de garntomtar vi brukar ha framme till jul.

Lite julstämning ordnad!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 8 december 2014 19:21

  Det där flyttdatumet, när Stora Flyttlasset skulle gå, har ändrat sig flera gånger. Först så var det tänkt att vi skulle flytta 15 december, sedan blev det den 13 december, för att de gubbar som skulle hjälpa oss kunde då. Men så blev det helt pl...

Av Maria - 2 december 2014 17:38


  Vi skrev ju på vår lägenhet i torsdags, och igår så tillträdde vi vårt nya hus, så nu är det bara att flytta! I morse så åkte jag de 20 milen tillbaka till lägenheten, för att börja packa. Mannen är kvar i Bergslagen, för att ta emot ved som vi...

Av Maria - 30 november 2014 17:06


  När vi är här i lokalerna, ett gammalt ålderdomshem, så får det bli enkel matlagning. Igår så kokade jag potatis, extra mycket då givetvis, och lagade till laxfilé med citronsås i ugn. Ni vet, den där färdiga såsen man bara behöver hälla ut över ...

Av Maria - 30 november 2014 15:23


    I torsdags eftermiddag så skrev vi ju på lägenheten, och träffade ju då också köparen. På fredagen hade vi en del bestyr att ta hand om, men så på lördagen åkte vi till Bergslagen. Tog det lugnt hela kvällen, men idag så har vi träffat säljar...

Av Maria - 27 november 2014 14:28

  Allt faller på plats!   Det har varit så himla mycket att ordna och fixa inför flytten, och dessutom så skulle allt fixa på en och samma gång, att jag inte har orkat att blogga. Fullt ös, medvetslös har ledorden varit för de här hektiska veck...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Röstfiske

blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards