back to basics

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Maria - 10 november 2014 18:38


Så skönt att ha det här med stylisten och fotograferingen av lägenheten klar! Underbart! Jag har ju hållit på med det här i flera dagar, och nu kan jag koppla av igen.

Stylisten hade ju inte så mycket att komma med kan jag tycka, kändes faktiskt onödigt egentligen, men fotografen var kanon. Jag hade ju som sagt jobbat så mycket innan också, fick beröm för det, så då var det inte så mycket att flytta runt på när det var dags att knäppa kort.

Bilderna ska tydligen vara klara imorgon, så får mäklaren dem, och så sätts de ut på Hemnet. Jag kommer också att få dem på mejlen, kan ju vara kul att ha kvar.

Jag har ju stoppat in allt i skåp överallt, så när fotografen gick, och jag kunde slappna av igen, så hade jag svårt att komma ihåg var jag lagt allt. Skulle plocka ur diskmaskinen, och stoppa upp kopparna i skåpet, öppnade skåpsluckan och där stod det en hel del kryddburkar. Visstja! Och var hade jag ställt laddaren till eltandborsten? Hittade den i förrådet.

Nu får jag ju låta bli att ta fram allt, för det ska ju vara visning om två veckor.


 

Köksbordet helt rent. Bara en fruktskål framme, vilket tydligen var bra.


 

Badrummet såg ut som att det inte bor någon här. Det där duschdraperiet flyttades innan det togs en bild av fotografen. Fick inte vara med, för det var visst i vägen.


Måste säga att det var mycket att tänka på, och jag har jobbat som en liten slav.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Röstfiske

blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards