back to basics

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Maria - 13 november 2014 14:40



Bilderna som fotografen tog blev väldigt fina! Kanonbra! Nu ligger lägenheten ute på Hemnet, och bara efter två dagar så har den 449 visningar, vilket känns bra. Nu hoppas vi ju, att det kommer många på visningen också.

Jag blev helt slut efter all städning och fixning härhemma, och det sitter i än. Dessutom så hittar jag ju inte alla grejer nu då, för jag har ju tryckt in dem i skåp överallt. Igår så hittade jag inte olivoljan, som jag brukar ha att stå framme på köksbänken bredvid spisen, när jag skulle laga mat. Hittade den idag i skåpet där vi har finporslinet.

Nu gäller det ju att försöka att hålla allt undan tills visningen är över.


Det går ju inte att börja att packa innan visningen, även om det kliar i fingrarna på mig, för en halvtom lägenhet är nog svårare att sälja. Får lugna mig ett tag.



 

Längtar till Huset!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Röstfiske

blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards